Шукати в цьому блозі

вівторок, 10 листопада 2020 р.

10 клас Тема уроку : Німеччина

 1. Прослухайте лекцію:

 

  Ще інший варіант

Більше інформації знайдете тут: 

https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D0%BD%D1%96%D0%BC%D0%B5%D1%87%D1%87%D0%B8%D0%BD%D0%B0-1/

 


3. Виконайте тест:http://merkator.org.ua/testy/nimechchyna/

6 клас Тема уроку: Градусна сітка на глобусі й географічній карті

 Мета: розширити та удосконалити знання про основні лінії та точки на глобусі та карті, отримані в курсі природознавства, удосконалити вміння знаходити їх., сформувати поняття "градусна сітка"

1.Перегляньте лекцію:

  

Інший варіант відео:



2. Запишіть до зошита таблицю та вивчіть.

 

 3. На контурній карті півкуль кольоровими олівцями позначте екватор , полюси, 0-й та 180-й меридіани. Підпишіть олівцем Північну півкулю, Південну півкулю, Західну і Східну півкулю.

4. Усно повторіть визначення "полюс","екватор","меридіан", "паралель", намагайтесь розказати без зупинок кому-небудь вдома (можна коту).

5. Якщо ліньки читати, прослухайте текст підручника (для 6-х класів є кілька підручників різних авторів)

 

 

6. Виконайте вправу на повторення вивченого:



четвер, 5 листопада 2020 р.

10 клас Тема: Третинний сектор економіки країн Європи. Зв'язки України з країнами Європи. Практична робота №1 Порівняльна характеристика структури промислового виробництва двох економічно розвинених невеликих країн Європи.

1. Перегляньте відео:

 

 

Прочитайте: https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D1%94%D0%B2%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%B0-%D1%96%D1%96-%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0/

Пройдіть тест:http://merkator.org.ua/testy/tretynnyj-sektor-ekonomiky-jevropy/

 Виконайте практичну роботу№1.  стор. 48 підручника.

7 клас Тема: Природні комплекси материків і океанів. Широтна зональність і вертикальна поясність. Дослідження №1.Взаємодія Світового океану, атмосфери та суходолу.

Повторимо домашнє завдання :


Слухаємо підручник

Виконайте тренувальну вправу 

 

Дослідження №1 .

Взаємодія Світового океану, атмосфери та суходолу,ії  наслідки

Мета: Розвивати знання про Світовий океан, формувати вміння використовувати джерела географічних знань  для відбору інформації про  взаємодію Світового океану , атмосфери та суходолу , узагальнювати і презентувати цю інформацію, розвивати географічне мислення.

 

Дослідження- це складний , але дуже цікавий шлях пізнання. Виконавши дослідницьку роботу у вигляді повідомлення, презентації, твору(есе), міні-проекту, ви продемонструєте не тільки ії результати, але і свої якості-працездатність, наполегливість, вміння долати труднощі.

Дослідження виконуються на окремих аркушах, або в електронному вигляді. Такі завдання краще виконувати в групах, можна залучати батьків.

1. Пригадайте , що таке Світовий океан і з яких частин він складається.

2. Пригадайте , що таке кругообіг води в природі. Як і завдяки чому він відбувається?

3. З'ясуйте як Світовий океан впливає на атмосферу і суходіл(наприклад, на вологість і температуру повітря,утворення опадів, клімат узбережжя, забезпечення водою).

4. Використовуючи джерела географічних знань , доведіть , що атмосфера впливає на Світовий океан( наприклад, на температуру поверхні води,солоність,існування системи течій).

5. Використовуючи джерела географічних знань, доведіть що суходіл впливає на Світовий океан (наприклад на склад морської води ,солоність) .

6. Зробіть висновок про основні напрямки взаємодії Світового океану, атмосфери і суходолу. Доповніть свою розповідь ілюстраціями. 


 

6 клас Тема : Географічні карти.

Повторення попередньої теми: 

 

 

 1. Ознайомтесь зі змістом уроку:


 

Підручник:https://geomap.com.ua/uk-g6/747.html

2. Повторення для тих, хто не виконав практичну роботу №1


 

3. Більш детально про умовні знаки географічних карт: 

 

 

4.Тренувальна вправа ( при завершенні клацніть ще раз на галочку в правому нижньому кутку і подивіться на правильність відповідей)

 

 

Успіхів!

вівторок, 3 листопада 2020 р.

7 клас Тема: Водні маси та їх властивості. Океанічні течії.

 1. Ознайомтесь з текстом підручника:

 

 

 2. Як взагалі виглядають океанічні течії:

 

3.Як в цьому розібратися:


 


 

4. Виконайте тренувальну вправу:

 

5. Виконайте тести:http://merkator.org.ua/testy/vlastyvosti-vodnykh-mas-techiji/

понеділок, 2 листопада 2020 р.

6 клас Урок №14 Тема: План місцевосці та його головні ознаки. Умовні знаки плану.

 1. Повторимо домашнє завдання:

передивіться презентацію за посиланням -

https://vsvschool-my.sharepoint.com/:p:/r/personal/admin_vsvschool_onmicrosoft_com/_layouts/15/WopiFrame.aspx?guestaccesstoken=VUqmFwJwtR9oGgvTvJXNX0ZntiKxvhxTjwjPnLFh9SQ%3d&docid=0bc15c40bb72843569e7f8aefe0d7c84a&action=default&originalPath=aHR0cHM6Ly92c3ZzY2hvb2wtbXkuc2hhcmVwb2ludC5jb20vOnA6L2cvcGVyc29uYWwvYWRtaW5fdnN2c2Nob29sX29ubWljcm9zb2Z0X2NvbS9FUXZFRmJ3b3QxWkRubi1LNy1EWHlFb0J2cWpSUm1ueHJFWTlOZFdQZDFGQkJnP3J0aW1lPWVVZXl0WkpfMkVn

 

 

 

2. Тема: План місцевосці та його головні ознаки. 

Умовні знаки плану.

Перегляньте відео за темою уроку:

 

 

 

2. Прочитайте §11

 Як потрібно читати підручник:

 


Перегляньте презентацію про умовні знаки за посиланням:

https://vsvschool-my.sharepoint.com/:p:/r/personal/admin_vsvschool_onmicrosoft_com/_layouts/15/WopiFrame.aspx?guestaccesstoken=7AW1WS%2fzJjQBLTjcQs0%2fZYNc7yppCcT2jMtoTOnmSkQ%3d&docid=0d54849126be54b2f83fdace9f8adeb7e&action=default&originalPath=aHR0cHM6Ly92c3ZzY2hvb2wtbXkuc2hhcmVwb2ludC5jb20vOnA6L2cvcGVyc29uYWwvYWRtaW5fdnN2c2Nob29sX29ubWljcm9zb2Z0X2NvbS9FUkpKU05YbGF5OUxnXzJzNmZpdDYzNEJBQ3pZajk1RHFMa1c5eUE2TnFJVi13P3J0aW1lPWF1a3BJWTFfMkVn&cid=193eb7a5-8ae7-47f8-a68f-cbd65c6f6b39

Умовні знаки зображені в атласі на стор. 10-11.Їх потрібно вивчити. Найпростіше -намалювати. Потім пройдіть тест за посиланням. Використовуйте його як тренажер. 

http://merkator.org.ua/testy/plan-miscevosti/ 

Далі ще раз перевірте свої знання:

 

Далі , на оцінку пройдіть тест.