Шукати в цьому блозі

четвер, 5 листопада 2020 р.

7 клас Тема: Природні комплекси материків і океанів. Широтна зональність і вертикальна поясність. Дослідження №1.Взаємодія Світового океану, атмосфери та суходолу.

Повторимо домашнє завдання :


Слухаємо підручник

Виконайте тренувальну вправу 

 

Дослідження №1 .

Взаємодія Світового океану, атмосфери та суходолу,ії  наслідки

Мета: Розвивати знання про Світовий океан, формувати вміння використовувати джерела географічних знань  для відбору інформації про  взаємодію Світового океану , атмосфери та суходолу , узагальнювати і презентувати цю інформацію, розвивати географічне мислення.

 

Дослідження- це складний , але дуже цікавий шлях пізнання. Виконавши дослідницьку роботу у вигляді повідомлення, презентації, твору(есе), міні-проекту, ви продемонструєте не тільки ії результати, але і свої якості-працездатність, наполегливість, вміння долати труднощі.

Дослідження виконуються на окремих аркушах, або в електронному вигляді. Такі завдання краще виконувати в групах, можна залучати батьків.

1. Пригадайте , що таке Світовий океан і з яких частин він складається.

2. Пригадайте , що таке кругообіг води в природі. Як і завдяки чому він відбувається?

3. З'ясуйте як Світовий океан впливає на атмосферу і суходіл(наприклад, на вологість і температуру повітря,утворення опадів, клімат узбережжя, забезпечення водою).

4. Використовуючи джерела географічних знань , доведіть , що атмосфера впливає на Світовий океан( наприклад, на температуру поверхні води,солоність,існування системи течій).

5. Використовуючи джерела географічних знань, доведіть що суходіл впливає на Світовий океан (наприклад на склад морської води ,солоність) .

6. Зробіть висновок про основні напрямки взаємодії Світового океану, атмосфери і суходолу. Доповніть свою розповідь ілюстраціями. 


 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.