Шукати в цьому блозі

четвер, 12 листопада 2020 р.

10 клас Тема: Франція

 1.Прослухайте лекцію:


 

2. Прочитайте текст:

https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D1%84%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%8F-1/

3. Виконайте тести наприкінці тексту, фото результату вишліть в класрум .


середа, 11 листопада 2020 р.

7 клас Тема уроку:Практична робота №2 . Визначення географічних координат крайніх точок і протяжності материка Африки з півночі на південь та із заходу на схід

  1.Ознайомтесь з практичною роботою №2 на стор.82-83 підручника. Тему, мету,обладнання  запишіть до зошита.

Повторіть за 6 клас географічні координати:




 

Ці два малюнки є підказками також


 

Виконайте практичну роботу (письмово). Зверніть увагу на чіткість та охайність записів, використовуйте різні кольори для записів.

7 клас НУШ Тема уроку: Географічне положення Африки. Дослідження та освоєння материка. Практична робота №3 (початок).Позначення на контурній карті основних географічних об'єктів Африки

 1. Перегляньте відео:

 

2. Запишіть та вивчіть план вивчення материка та план характеристики географічного положення материка. За планом характеристики фізико-географічного положення материка спробуйте самостійно охарактеризувати фізико-географічне положення Африки.

3. Дослідження материка

 

4. Перегляньте інструкцію до практичної роботи №3 та виконайте роботу:

 


вівторок, 10 листопада 2020 р.

10 клас Тема уроку : Німеччина

 1. Прослухайте лекцію:

 

  Ще інший варіант

Більше інформації знайдете тут: 

https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D0%BD%D1%96%D0%BC%D0%B5%D1%87%D1%87%D0%B8%D0%BD%D0%B0-1/

 


3. Виконайте тест:http://merkator.org.ua/testy/nimechchyna/

6 клас Тема уроку: Градусна сітка на глобусі й географічній карті

 Мета: розширити та удосконалити знання про основні лінії та точки на глобусі та карті, отримані в курсі природознавства, удосконалити вміння знаходити їх., сформувати поняття "градусна сітка"

1.Перегляньте лекцію:

  

Інший варіант відео:



2. Запишіть до зошита таблицю та вивчіть.

 

 3. На контурній карті півкуль кольоровими олівцями позначте екватор , полюси, 0-й та 180-й меридіани. Підпишіть олівцем Північну півкулю, Південну півкулю, Західну і Східну півкулю.

4. Усно повторіть визначення "полюс","екватор","меридіан", "паралель", намагайтесь розказати без зупинок кому-небудь вдома (можна коту).

5. Якщо ліньки читати, прослухайте текст підручника (для 6-х класів є кілька підручників різних авторів)

 

 

6. Виконайте вправу на повторення вивченого:



четвер, 5 листопада 2020 р.

10 клас Тема: Третинний сектор економіки країн Європи. Зв'язки України з країнами Європи. Практична робота №1 Порівняльна характеристика структури промислового виробництва двох економічно розвинених невеликих країн Європи.

1. Перегляньте відео:

 

 

Прочитайте: https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D1%94%D0%B2%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%B0-%D1%96%D1%96-%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0/

Пройдіть тест:http://merkator.org.ua/testy/tretynnyj-sektor-ekonomiky-jevropy/

 Виконайте практичну роботу№1.  стор. 48 підручника.

7 клас Тема: Природні комплекси материків і океанів. Широтна зональність і вертикальна поясність. Дослідження №1.Взаємодія Світового океану, атмосфери та суходолу.

Повторимо домашнє завдання :


Слухаємо підручник

Виконайте тренувальну вправу 

 

Дослідження №1 .

Взаємодія Світового океану, атмосфери та суходолу,ії  наслідки

Мета: Розвивати знання про Світовий океан, формувати вміння використовувати джерела географічних знань  для відбору інформації про  взаємодію Світового океану , атмосфери та суходолу , узагальнювати і презентувати цю інформацію, розвивати географічне мислення.

 

Дослідження- це складний , але дуже цікавий шлях пізнання. Виконавши дослідницьку роботу у вигляді повідомлення, презентації, твору(есе), міні-проекту, ви продемонструєте не тільки ії результати, але і свої якості-працездатність, наполегливість, вміння долати труднощі.

Дослідження виконуються на окремих аркушах, або в електронному вигляді. Такі завдання краще виконувати в групах, можна залучати батьків.

1. Пригадайте , що таке Світовий океан і з яких частин він складається.

2. Пригадайте , що таке кругообіг води в природі. Як і завдяки чому він відбувається?

3. З'ясуйте як Світовий океан впливає на атмосферу і суходіл(наприклад, на вологість і температуру повітря,утворення опадів, клімат узбережжя, забезпечення водою).

4. Використовуючи джерела географічних знань , доведіть , що атмосфера впливає на Світовий океан( наприклад, на температуру поверхні води,солоність,існування системи течій).

5. Використовуючи джерела географічних знань, доведіть що суходіл впливає на Світовий океан (наприклад на склад морської води ,солоність) .

6. Зробіть висновок про основні напрямки взаємодії Світового океану, атмосфери і суходолу. Доповніть свою розповідь ілюстраціями.