2. Запишіть та вивчіть план вивчення материка та план характеристики географічного положення материка. За планом характеристики фізико-географічного положення материка спробуйте самостійно охарактеризувати фізико-географічне положення Африки.
3. Дослідження материка
4. Перегляньте інструкцію до практичної роботи №3 та виконайте роботу:
Мета: розширити та удосконалити знання про основні лінії та точки на глобусі та карті, отримані в курсі природознавства, удосконалити вміння знаходити їх., сформувати поняття "градусна сітка"
1.Перегляньте лекцію:
Інший варіант відео:
2. Запишіть до зошита таблицю та вивчіть.
3. На контурній карті півкуль кольоровими олівцями позначте екватор , полюси, 0-й та 180-й меридіани. Підпишіть олівцем Північну півкулю, Південну півкулю, Західну і Східну півкулю.
4. Усно повторіть визначення "полюс","екватор","меридіан", "паралель", намагайтесь розказати без зупинок кому-небудь вдома (можна коту).
5. Якщо ліньки читати, прослухайте текст підручника (для 6-х класів є кілька підручників різних авторів)
Взаємодія Світового океану, атмосфери та суходолу,ії наслідки
Мета:Розвивати знання про Світовий океан, формувати вміння використовувати джерела географічних знань для відбору інформації про взаємодію Світового океану , атмосфери та суходолу , узагальнювати і презентувати цю інформацію, розвивати географічне мислення.
Дослідження- це складний , але дуже цікавий шлях пізнання. Виконавши дослідницьку роботу у вигляді повідомлення, презентації, твору(есе), міні-проекту, ви продемонструєте не тільки ії результати, але і свої якості-працездатність, наполегливість, вміння долати труднощі.
Дослідження виконуються на окремих аркушах, або в електронному вигляді. Такі завдання краще виконувати в групах, можна залучати батьків.
1. Пригадайте , що таке Світовий океан і з яких частин він складається.
2. Пригадайте , що таке кругообіг води в природі. Як і завдяки чому він відбувається?
3. З'ясуйте як Світовий океан впливає на атмосферу і суходіл(наприклад, на вологість і температуру повітря,утворення опадів, клімат узбережжя, забезпечення водою).
4. Використовуючи джерела географічних знань , доведіть , що атмосфера впливає на Світовий океан( наприклад, на температуру поверхні води,солоність,існування системи течій).
5. Використовуючи джерела географічних знань, доведіть що суходіл впливає на Світовий океан (наприклад на склад морської води ,солоність) .
6. Зробіть висновок про основні напрямки взаємодії Світового океану, атмосфери і суходолу. Доповніть свою розповідь ілюстраціями.