Шукати в цьому блозі

четвер, 5 листопада 2020 р.

7 клас Тема: Природні комплекси материків і океанів. Широтна зональність і вертикальна поясність. Дослідження №1.Взаємодія Світового океану, атмосфери та суходолу.

Повторимо домашнє завдання :


Слухаємо підручник

Виконайте тренувальну вправу 

 

Дослідження №1 .

Взаємодія Світового океану, атмосфери та суходолу,ії  наслідки

Мета: Розвивати знання про Світовий океан, формувати вміння використовувати джерела географічних знань  для відбору інформації про  взаємодію Світового океану , атмосфери та суходолу , узагальнювати і презентувати цю інформацію, розвивати географічне мислення.

 

Дослідження- це складний , але дуже цікавий шлях пізнання. Виконавши дослідницьку роботу у вигляді повідомлення, презентації, твору(есе), міні-проекту, ви продемонструєте не тільки ії результати, але і свої якості-працездатність, наполегливість, вміння долати труднощі.

Дослідження виконуються на окремих аркушах, або в електронному вигляді. Такі завдання краще виконувати в групах, можна залучати батьків.

1. Пригадайте , що таке Світовий океан і з яких частин він складається.

2. Пригадайте , що таке кругообіг води в природі. Як і завдяки чому він відбувається?

3. З'ясуйте як Світовий океан впливає на атмосферу і суходіл(наприклад, на вологість і температуру повітря,утворення опадів, клімат узбережжя, забезпечення водою).

4. Використовуючи джерела географічних знань , доведіть , що атмосфера впливає на Світовий океан( наприклад, на температуру поверхні води,солоність,існування системи течій).

5. Використовуючи джерела географічних знань, доведіть що суходіл впливає на Світовий океан (наприклад на склад морської води ,солоність) .

6. Зробіть висновок про основні напрямки взаємодії Світового океану, атмосфери і суходолу. Доповніть свою розповідь ілюстраціями. 


 

6 клас Тема : Географічні карти.

Повторення попередньої теми: 

 

 

 1. Ознайомтесь зі змістом уроку:


 

Підручник:https://geomap.com.ua/uk-g6/747.html

2. Повторення для тих, хто не виконав практичну роботу №1


 

3. Більш детально про умовні знаки географічних карт: 

 

 

4.Тренувальна вправа ( при завершенні клацніть ще раз на галочку в правому нижньому кутку і подивіться на правильність відповідей)

 

 

Успіхів!

вівторок, 3 листопада 2020 р.

7 клас Тема: Водні маси та їх властивості. Океанічні течії.

 1. Ознайомтесь з текстом підручника:

 

 

 2. Як взагалі виглядають океанічні течії:

 

3.Як в цьому розібратися:


 


 

4. Виконайте тренувальну вправу:

 

5. Виконайте тести:http://merkator.org.ua/testy/vlastyvosti-vodnykh-mas-techiji/

понеділок, 2 листопада 2020 р.

6 клас Урок №14 Тема: План місцевосці та його головні ознаки. Умовні знаки плану.

 1. Повторимо домашнє завдання:

передивіться презентацію за посиланням -

https://vsvschool-my.sharepoint.com/:p:/r/personal/admin_vsvschool_onmicrosoft_com/_layouts/15/WopiFrame.aspx?guestaccesstoken=VUqmFwJwtR9oGgvTvJXNX0ZntiKxvhxTjwjPnLFh9SQ%3d&docid=0bc15c40bb72843569e7f8aefe0d7c84a&action=default&originalPath=aHR0cHM6Ly92c3ZzY2hvb2wtbXkuc2hhcmVwb2ludC5jb20vOnA6L2cvcGVyc29uYWwvYWRtaW5fdnN2c2Nob29sX29ubWljcm9zb2Z0X2NvbS9FUXZFRmJ3b3QxWkRubi1LNy1EWHlFb0J2cWpSUm1ueHJFWTlOZFdQZDFGQkJnP3J0aW1lPWVVZXl0WkpfMkVn

 

 

 

2. Тема: План місцевосці та його головні ознаки. 

Умовні знаки плану.

Перегляньте відео за темою уроку:

 

 

 

2. Прочитайте §11

 Як потрібно читати підручник:

 


Перегляньте презентацію про умовні знаки за посиланням:

https://vsvschool-my.sharepoint.com/:p:/r/personal/admin_vsvschool_onmicrosoft_com/_layouts/15/WopiFrame.aspx?guestaccesstoken=7AW1WS%2fzJjQBLTjcQs0%2fZYNc7yppCcT2jMtoTOnmSkQ%3d&docid=0d54849126be54b2f83fdace9f8adeb7e&action=default&originalPath=aHR0cHM6Ly92c3ZzY2hvb2wtbXkuc2hhcmVwb2ludC5jb20vOnA6L2cvcGVyc29uYWwvYWRtaW5fdnN2c2Nob29sX29ubWljcm9zb2Z0X2NvbS9FUkpKU05YbGF5OUxnXzJzNmZpdDYzNEJBQ3pZajk1RHFMa1c5eUE2TnFJVi13P3J0aW1lPWF1a3BJWTFfMkVn&cid=193eb7a5-8ae7-47f8-a68f-cbd65c6f6b39

Умовні знаки зображені в атласі на стор. 10-11.Їх потрібно вивчити. Найпростіше -намалювати. Потім пройдіть тест за посиланням. Використовуйте його як тренажер. 

http://merkator.org.ua/testy/plan-miscevosti/ 

Далі ще раз перевірте свої знання:

 

Далі , на оцінку пройдіть тест.


вівторок, 8 вересня 2020 р.

10 клас Тема: Загальна характеристика Європи 

1. Виконайте тест:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2112444

2. Передивіться відео:

 


субота, 5 вересня 2020 р.

 7 клас

 Урок № 3 Годинні пояси - наслідок обертання Землі

1. Перейдіть за посиланням та прочитайте текст, але на початку зверніть увагу на посилання вгорі тексту на відео від Нової школи. В кінці тексту є тести , спробуйте пройти хоч би один з них. 

https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D0%BC%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0-%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BB%D1%96%D0%BA%D1%83-%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%83/

 Як розв'язувати задачі на поясний та місцевий час:

https://geographer.com.ua/content/zadachi-na-vyznachennya-poyasnogo-i-miscevogo-chasu

7 клас Урок№2 Форми та рухи Землі

 7 клас Урок №3. Форма та рухи Землі.

 Що потрібно знати та вміти:

1. Знаходити на карті екватор, лінії тропіків і полярні кола; пояснює вплив форми Землі  та ії рухів на природу материків і океанів на природу материків і океанів.

2. Оцінювати і характеризувати наслідки форми Землі . добового і річного рухів Землі на життя людини.

3. Знати та уявляти форму Землі, дні рівнодення та сонцестояння. 

4. Наводити приклади  добових та річних ритмів як наслідків добового обертання та орбітального руху Землі.


1. Форма та розміри Землі

 
 

2. Рухи Землі .

Насправді як є(важко, не школа):


Майже шкільний варіант 😊:

Шкільний варіант:


Наслідки обертання Землі навколо своєї осі - годинні пояси:



Що трапиться , якщо Земля зупиниться?

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjk7fbV-9HrAhXElYsKHaF3A2wQtwIwCHoECAMQAQ&url=https%3A%2F%2Fukr.media%2Fscience%2F271664%2F&usg=AOvVaw2U0-SrJfaQWRkkg22_3ULA