Шукати в цьому блозі

середа, 1 квітня 2020 р.

6 клас. НУШ. Болота,штучні водойми.



1. Опрацюйте параграф 45, перегляньте відео.

 Болото -  що це?
 

Дайте визначення поняття «Болото» ( запишіть до зошита)
 
Заповніть таблицю
Типи боліт
Розташування
Живлення
Органічний світ












 
4. Пригадайте, як на карті позначаються болота?
Знайдіть на фізичній карті півкуль та фізичній карті України території, де є болота. Позначте їх на контурній карті ( де позначали водні об’єкти)
 
5. Перегляньте цікаві відео про болота ( за бажанням, але це цікаво)
https://www.youtube.com/watch?v=vwUrcWGRooQ Загублений світ


6. Яке значення мають болота? Для чого їх охороняти? (дайте відповідь кількома реченнями)
 
7. Штучні водойми.
Випишіть у зошити і запам’ятайте визначення понять «водосховище», «ставок», «канали».
8. Знайдіть на карті атласу і позначте на контурній карті:
Канали: судноплавні – Панамський, Суецький, Північнокримський ( Україна)
9.* Знайдіть на картах за допомогою мережі інтернет: Водосховища: Вольта (Африка).
На Дніпрі – каскад водосховищ: Київське, Канівське, Дніпровське, Каховське, Кременчуцьке.
10. Розкрийте значення водосховищ, каналів, ставків. Запишіть у вигляді таблиці
Значення каналів
Значення водосховищ
Значення ставків









Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.