Шукати в цьому блозі

середа, 1 квітня 2020 р.

11 клас Тема. Виробництво сільськогосподарської продукції у світі. Видобування й споживання мінеральних ресурсів. Практична робота №8


1. Перегляньте відеоурок «Сільське господарство світу. Географія 10 клас» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=LtQBmpCOjlA&list=PLYeu7IyFVZj9yWaaGf7Z_lvsMQfNtuSVz&index=20
2.                Прочитайте §23,24 підручника. Аналізуючи текст  підручника  заповніть таблицю:
Назва агрокліматичного поясу
Головні с.г.культури
Головні галузі тваринництва
Країни-найбільші -виробники та експортери
помірний



субтропічний



тропічний




3.                Пропоную для перегляду відео про інновації у сфері агробізнесу у світі:
В Сполучених Штатах набувають популярності вертикальні ферми   https://www.youtube.com/watch?time_continue=82&v=Zwugox3o2-Q&feature=emb_logo
Інноваційні технології у сільському господарстві -  https://www.youtube.com/watch?v=0xA9Zc8tS5w
Удивительные фермерские технологии и изобретения -   https://www.youtube.com/watch?v=LX8bmlwcZE4

4.                Перегляньте відеоурок «Світові мінеральні ресурси. Географія 10 клас» -  https://www.youtube.com/watch?v=CUdTgz9HBPY

5.                 Пропоную для перегляду відео  «Видобуток корисних копалин в океані: глибока невизначеність»  - https://www.youtube.com/watch?v=Z8ZLfZfKfWE


6.                 Аналізуючи текст §24, заповніть таблицю:
Вид мінеральних ресурсів
Країни-лідери за запасами
Головні країни-експортери
Вугілля


Нафта


Природний газ


Залізна руда


Мідна руда


Алюмінієва руда



7.                Запишіть  основні  ланки ланцюгів доданої вартості виробництва сталі та міді, а також алюмінію. Запишіть  основні ТНК-виробники сталі, міді та алюмінію у світі.
8.                 Дайте усні відповіді на запитання:
-        Чи збігаються райони видобутку руд чорних і кольорових металів з регіонами найбільшого виробництва металів?
-         Які чинники є основними на кожній ланці ланцюгів виробництва цих металів?
-        Яке місце займає Україна у глобальних ланцюгах доданої вартості у виробництві сталі та алюмінію?
Практична робота №8
Позначення на контурній карті (знаками руху) глобальних ланцюгів доданої вартості у виробництві алюмінію
Завдання 1.За картою кольорової металургії світу розподіліть країни за їхньою міжнародною спеціалізацією в виробництві алюмінію, вписавши їхні назви в відповідні комірки таблиці.
Країни зі значним видобутком бокситів
Країни зі значним виробництвом глинозему
Країни зі значним виробництвом первинного алюмінію

Країни-імпортери первинного алюмінію







Завдання 2. За даними таблиці послідовно нанесіть на контурну карту світу:
А) способом значків – місця видобутку бокситів  в країнах, що ведуть їх значний видобуток;
Б) способом локалізованих діаграм – країни, що ведуть значний видобуток бокситів;
Г) способом локалізованих діаграм – країни, що ведуть на своїй території значне виробництво  первинного алюмінію;
Д) стрілками зеленого кольору – напрямки перевезення бокситів до країн, що ведуть значне первинне виробництво металевого алюмінію;
Е) стрілками червоного кольору – напрямки перевезення первинного алюмінію до його країн-споживачів.
У висновку поясніть чинники міжнародної спеціалізації країн на різних стадіях виробництва алюмінію та причини формування глобальних ланцюгів доданої вартості у виробництві цього кольорового металу.
(Використано завдання  з практикуму з курсу «Географічний простір Землі» 11 клас. Автори: Кобернік С. Г та Коваленко Р. Р)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.