1. Перегляньте відеоурок «Сільське
господарство світу. Географія 10 клас» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=LtQBmpCOjlA&list=PLYeu7IyFVZj9yWaaGf7Z_lvsMQfNtuSVz&index=20
2.
Прочитайте §23,24 підручника. Аналізуючи текст підручника заповніть таблицю:
Назва
агрокліматичного поясу
|
Головні с.г.культури
|
Головні галузі
тваринництва
|
Країни-найбільші
-виробники та експортери
|
помірний
|
|||
субтропічний
|
|||
тропічний
|
3.
Пропоную для перегляду відео про
інновації у сфері агробізнесу у світі:
В
Сполучених Штатах набувають популярності вертикальні ферми https://www.youtube.com/watch?time_continue=82&v=Zwugox3o2-Q&feature=emb_logo
Інноваційні
технології у сільському господарстві - https://www.youtube.com/watch?v=0xA9Zc8tS5w
Удивительные
фермерские технологии и изобретения - https://www.youtube.com/watch?v=LX8bmlwcZE4
4.
Перегляньте відеоурок «Світові
мінеральні ресурси. Географія 10 клас» -
https://www.youtube.com/watch?v=CUdTgz9HBPY
5.
Пропоную
для перегляду відео «Видобуток корисних
копалин в океані: глибока невизначеність»
- https://www.youtube.com/watch?v=Z8ZLfZfKfWE
6.
Аналізуючи текст §24, заповніть
таблицю:
Вид
мінеральних ресурсів
|
Країни-лідери
за запасами
|
Головні
країни-експортери
|
Вугілля
|
||
Нафта
|
||
Природний газ
|
||
Залізна руда
|
||
Мідна руда
|
||
Алюмінієва руда
|
7.
Запишіть основні
ланки ланцюгів доданої вартості виробництва сталі та міді, а також
алюмінію. Запишіть основні ТНК-виробники
сталі, міді та алюмінію у світі.
8.
Дайте усні відповіді на запитання:
-
Чи збігаються райони видобутку руд
чорних і кольорових металів з регіонами найбільшого виробництва металів?
-
Які чинники є основними на кожній ланці
ланцюгів виробництва цих металів?
-
Яке місце займає Україна у глобальних
ланцюгах доданої вартості у виробництві сталі та алюмінію?
Практична
робота №8
Позначення
на контурній карті (знаками руху) глобальних ланцюгів доданої вартості у
виробництві алюмінію
Завдання 1.За
картою кольорової металургії світу розподіліть країни за їхньою міжнародною
спеціалізацією в виробництві алюмінію, вписавши їхні назви в відповідні комірки
таблиці.
Країни зі значним видобутком бокситів
|
Країни зі значним виробництвом
глинозему
|
Країни зі значним виробництвом
первинного алюмінію
|
Країни-імпортери первинного алюмінію
|
Завдання 2. За
даними таблиці послідовно нанесіть на контурну карту світу:
А) способом значків – місця видобутку бокситів в країнах, що ведуть їх значний видобуток;
Б) способом локалізованих діаграм – країни, що
ведуть значний видобуток бокситів;
В) способом локалізованих діаграм – країни, що
ведуть на своїй території значне
виробництво глинозему;
Г) способом локалізованих діаграм –
країни, що ведуть на своїй території значне виробництво первинного алюмінію;
Д) стрілками зеленого кольору – напрямки перевезення
бокситів до країн, що ведуть значне первинне виробництво металевого алюмінію;
Е) стрілками червоного кольору – напрямки
перевезення первинного алюмінію до його країн-споживачів.
У висновку поясніть
чинники міжнародної спеціалізації країн на різних стадіях виробництва алюмінію
та причини формування глобальних ланцюгів доданої вартості у виробництві цього
кольорового металу.
(Використано завдання з практикуму з курсу «Географічний простір
Землі» 11 клас. Автори: Кобернік С. Г та Коваленко Р. Р)
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.