Шукати в цьому блозі

вівторок, 15 грудня 2020 р.

Тема уроку: Основні форми рельєфу суходолу .Рівнини. Практична робота №3 (продовження) Позначення на контурній карті рівнин, гір, вулканів суходолу. Тема уроку: Гори суходолу.

 1.Повторимо домашнє завдання:

2.  Рельєф Землі. Передивіться відео з лекцією:

 

Рівнини

 

 

Гори

 

За таблицею складіть схеми поділу гір та рівнин на групи за різними ознаками (використовуючи інформацію з відео):

 

Виконайте тренувальну вправу:

Продовжіть виконання практичної роботи №3

Інструктивна картка до практичної роботи №3

Тема: Позначення на контурні карті рівнин, гір, вулканів суходолу та серединно – океанічних хребтів.

Мета: навчитися наносити географічні об’єкти на контурну карту, дотримуючись загальноприйнятих вимог; нанести на контурну карту об’єкти літосфери та вивчити їх розташування.

Обладнання: контурні карти, атлас для 6 класу

Хід роботи:

Завдання №1:

На контурну карту півкуль позначте та підпишіть гори:

Кордильєри (г. Мак – Кінлі), Аппалачі, Анди (г. Аконкаґуа), Атлас (г. Тубкаль), Великий вододільний хребет (г. Костюшко), Альпи (г. Монблан), Карпати (Герлаховський штит), Кримські гори (г. Роман – Кош), Кавказ (Ельбрус), Уральські гори, Скандинавські гори, Кунь – Лунь, Тибет, Гімалаї (г. Джомолунгма).

%d0%bf%d1%8036-%d0%b2

 

 

 Завдання №2: 

Нанесіть на контурну карту півкуль найбільші рівнини, низовини, височини, плоскогір’я:

Амазонська низовина, Бразильське плоскогір’я, Ла–Платська низовина, Східно–Європейська рівнина, Західно–Сибірська рівнина, Середньосибірське плоскогір’я, Прикаспійська низовина, Індо–Гангська низовина, Іранське нагір’я.

%d0%bf%d1%803-6%d0%b3

Завдання №3:

На контурну карту України нанесіть основні форми рельєфу: Українські Карпати (г. Говерла), Кримські гори (г. Роман – Кош), Поліська низовина, Причорноморська низовина, Придніпровська низовина, Подільська височина, Хотинська височина (г. Берда), Донецька височина (г. Могила – Мечетна), Приазовська височина (г. Бельмак – Могила), Придніпровська височина.

вівторок, 8 грудня 2020 р.

6 клас Тема уроку: Правила відліку географічної довготи.

 Мета: закріпити знання про градусну сітку Землі, удосконалити поняття "географічні координати", закріпити знання про одиниці вимірювання відстаней у градусах, сформувати вміння визначати географічну довготу. Розвивати точність і уміння визначати послідовність дій.

1. Повторення домашнього завдання: складіть інструкцію визначення географічної широти для кота(для батьків - цей прийом називається сторітелінг)  .

https://www.facebook.com/100001998278724/videos/2959889130754334/

 2. Виконайте вправу на повторення:


 

 


 

3. Визначте географічну широту точок:

4. Перегляньте відео:

 

пʼятниця, 13 листопада 2020 р.

6 клас Тема уроку: Поняття про географічні координати.Правила відліку географічної широти

  Ознайомтесь з відео:https://youtu.be/kXFMR26-SOY

Та:

 

Як визначають географічну широту?


 

Прослухайте текст підручника:


Спробуйте пройти тест, фото результатів відправте вчителю

http://merkator.org.ua/testy/heohrafichni-koordynaty/ 



четвер, 12 листопада 2020 р.

10 клас Тема: Франція

 1.Прослухайте лекцію:


 

2. Прочитайте текст:

https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D1%84%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%8F-1/

3. Виконайте тести наприкінці тексту, фото результату вишліть в класрум .


середа, 11 листопада 2020 р.

7 клас Тема уроку:Практична робота №2 . Визначення географічних координат крайніх точок і протяжності материка Африки з півночі на південь та із заходу на схід

  1.Ознайомтесь з практичною роботою №2 на стор.82-83 підручника. Тему, мету,обладнання  запишіть до зошита.

Повторіть за 6 клас географічні координати:




 

Ці два малюнки є підказками також


 

Виконайте практичну роботу (письмово). Зверніть увагу на чіткість та охайність записів, використовуйте різні кольори для записів.

7 клас Тема уроку: Географічне положення Африки. Дослідження та освоєння материка. Практична робота №3 (початок).Позначення на контурній карті основних географічних об'єктів Африки

 1. Перегляньте відео:

 

2. Запишіть та вивчіть план вивчення материка та план характеристики географічного положення материка. За планом характеристики фізико-географічного положення материка спробуйте самостійно охарактеризувати фізико-географічне положення Африки.

3. Дослідження материка

 

4. Перегляньте інструкцію до практичної роботи №3 та виконайте роботу: