Шукати в цьому блозі
понеділок, 15 листопада 2021 р.
Мінеральні ресурси та ресурсозабезпеченість
середа, 5 травня 2021 р.
7 клас Тема: Тихий океан. Органічний світ і природні ресурси. Охорона природи океану. Острови в Тихому океані.
1. Прослухайте лекцію:
2. Острови Тихого океану
3.Рослини і тварини
Тваринний світ
Глибини Життя на дні Маріанської западини
Екологічні проблеми океану:
вівторок, 4 травня 2021 р.
10 клас Тема уроку :Південно-Африканська республіка. Дослідження №28. ПАР серед країн Африки. Дослідження №29. Одна країна-три столиці.
А тепер прослухайте лекцію:
2. Дослідження №28 ПАР серед країн Африки
3.Дослідження №29. Одна країна-три столиці.
Виконайте дослідження.
7 клас Тема уроку: Тихий океан. Географічне положення і рельєф дна океану.Клімат і води. Практична робота №12 (початок) Позначення географічних об'єктів океану на контурній карті
1. Прослухайте лекцію:
2. Перегляньте відео
3.Практична робота №12. -стор.245.
Позначення географічних об'єктів Тихого океану на контурній карті
Перед виконанням завдання на контурній карті можете виконати тренувальну вправу:
10 клас Тема уроку :Єгипет.Дослідження №27 "Три кити" економіки Єгипту: Суецький канал, нафта , туризм
1. Прослухайте лекцію:
2.Прочитайте § 41 в підручнику або https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D1%94%D0%B3%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D1%82/
3. Виконайте дослідження №27 "Три кити" економіки Єгипту: Суецький канал, нафта , туризм
4. Виконайте тести :https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScX96zxz-xjN96wTUSaBE6ULKLpn3vP2VrQEoqWGlQGYr_f7A/viewform
вівторок, 27 квітня 2021 р.
10 клас Тема уроку: Африка. Особливості економіки.Дослідження №25 Ангола:успішний розвиток після війни. Дослідження № 26. Вплив колоніального минулого на сучасну міжнародну спеціалізацію країн Тропічної Африки
1.Прослухайте лекцію:
2. Пройдіть тест за посиланням :
понеділок, 26 квітня 2021 р.
6 клас Практична робота №7(8) « Складання опису одного з природних комплексів своєї місцевості за типовим планом»
Інструктивна картка до практичної роботи №7
Тема: Ознайомлення з одним із природних комплексів (ландшафтів) своєї місцевості (яру, річки, лісу, парку), виявлення взаємозв’язків між його компонентами.
Мета: закріпити знання про природні комплекси як взаємозв’язане поєднання природних компонентів; навчитися досліджувати природні компоненти конкретних природних комплексів та опрацьовувати результати спостережень за ними.
Обладнання: зошит для практичних робіт, атлас для 6 класу, атлас Київської області.
Завдання №1: (за правильно виконане завдання 2 бал).
Виберіть природний комплекс: заплава,схил берега, яр, озеро, болото, пагорб. Зберіть дані про особливості рельєфу, гірські породи, поверхневі й ґрунтові води, клімат, грунт, рослиний і твариний світ.
Завдання №2: (за правильно виконане завдання 4 бал).
Дай характеристику природного комплексу за планом:
-
Географічне положення.
-
Рельєф та гірські породи, які утворили даний комплекс.
-
Види ґрунту, його властивості.
-
Характеристика клімату.
-
Рослинний світ.
-
Тваринний світ.
-
Характеристика вод.
-
Значення в господарській діяльності.
-
Ступінь впливу людини (перетворені).